Skip to main content

O poslání

Každý workshop, byť na stejné téma, je jiný. Potkáváme lidi z různých odvětví, s jiným vzděláním, zkušenostmi a motivací. Někteří nám říkají „školitelé“. Já nás vnímám spíše jako průvodce, kteří ukazují možnosti, inspirují a sdílí. Skvělé je, že to funguje oboustranně. Rádi se necháváme inspirovat zkušenostmi a příběhy těch, které při workshopech provázíme.

O motivaci

Když děláte to, co vás skutečně naplňuje, externí motivace není potřeba. A kdybych někdy potřeboval popostrčit, vzpomenu si na slova, která po skončení workshopů tak často slýchám: „Jo, teď je mi to jasné. Už vím, co mám dělat...a jak to udělám!“

O rozhodování

Podnikal jsem v oblasti služeb i mezinárodního obchodu. Před několika lety jsem se musel rozhodnout, zda budu pokračovat v rozvoji firmy, která slibovala slušný zisk, ovšem za cenu setrvání v odvětví, které mi nebylo blízké. Udělal jsem krok směrem k velké nejistotě a šel jsem za tím, co mě skutečně baví. Nikdy jsem nelitoval.

O Aztece

Azteka je pro mě zhmotněním svobody a závazku. Svobody dělat věci na základě své vůle a zodpovědnosti, svobody spolupracovat s klienty, se kterými spolupracovat chceme a možnosti investovat energii do projektů, které nám dávají smysl.

Závazek cítím především vůči našim klientům. Svěřují nám to nejcennější, co mají – své zaměstnance a manažery, svůj čas a peníze.

Václav Strnadel

Blog

SPEAK UP

Naučíme Vás mluvit. Přesvědčivě a srozumitelně. Intenzivní víkend rétoriky a storytellingu. Pro 10 z vás. 12. - 14. dubna 2024 na Vysočině. Business storytelling, motivace a ovlivňování stakeholderů, rétorika, improvizace, práce s tichem a gesty. Stanete se skvělým řečníkem.

Dobrý manažer je spravedlivý, ale dělá mezi zaměstnanci rozdíly. Jak?

Na jednoho cukr, na druhého bič? No dobře, to je asi trochu silné tvrzení :). Ale to, že každý zaměstnanec je jiný a dobrý leader ví, jak s jednotlivými lidmi pracovat a jak je motivovat, to pravda je.

THE 7 WASTES – ELIMINACE PLÝTVÁNÍ
NOVÝ SIMULAČNÍ WORKSHOP

V našem novém simulačním workshopu se zaměříte na své úkoly a týmové projekty. Najdeme procesy, které vytváří přidanou hodnotu. Pojmenujeme a zbavíme se neefektivních postupů. Získáte tak více času pro to, co je skutečně důležité.